MOTOR-LIFE, cud techniki, 250ml. Najwyższe oceny magazynów motoryzacyjnych w Europie.
Technologiczna rewelacja na skalę światową !
MOTOR-LIFE najnowsze dzieło inżynierii molekularnej-molekularna ochrona metalu!
Formuła środka została opracowana w laboratoriach wojskowych zgodnie z normami technologii militarnej.
Preparat łączy się z metalem w miejscach,gdzie występuje tarcie.
Jest uszlachetniaczem metalu,a nie tradycyjnym dodatkiem do poprawiania właściwości oleju.
Olej jest tylko i wyłącznie nośnikiem preparatu.
MOTOR-LIFE uszlachetnia i chroni powierzchnie metalowe przy pomocy stałego impregnowanego wiązania molekularnego(siatka molekularna).
Jest stosowany w samochodach wyścigowych oraz jeżdżących w mieście, na obszarach o gęstym zapyleniu.
Przeznaczony do redukcji tarcia w węzłach tarcia na styku metal-metal np. w silnikach.
Dzięki unikalnej recepturze tarcie może być obniżone nawet o 300% w zależności od rodzaju trących metali.
Między innymi eliminuje to suchy start silnika i wydłuża czas użytkowania elementów pracujących - narażonych na zużycie w wyniku tarcia.
Nie zawiera teflonu i ciał stałych. Jest preparatem jednofazowym - występuje w nim tylko faza ciekła.
W związku z tym nie istnieje ryzyko zatykania magistrali olejowych.
Obniża tarcie łącząc sie z metalem na poziomie molekularnym w węzłach tarcia w warunkach podwyższonej temperatury.
MOTOR-LIFE zmieszany z dowolnym olejem silnikowym lub przekładniowym, syntetycznym bądź mineralnym, działa bezpośrednio na metal na poziomie molekularnym.
Dodatkowym walorem produktu jest zapobieganie tzw. suchym startom.Jest dowiedzionym, że w trakcie rozruchu zimnego silnika ulega on przyspieszonemu zużyciu,ponieważ przez pewien czas pracuje z przewagą tarcia suchego.
Uszlachetniacz pozostawia na częściach zimnego silnika zwiększoną warstwę graniczną.
Start silnika następuje z poziomu tej warstwy, a więc nie zachodzi zjawisko suchego startu.
Dla silnika ma to kapitalne znaczenie, skoro przyjmuje się, że każdy rozruch zimnego silnika znaczy tyle,co przejechanie 300-400 km.
Zjawisko suchego starty występuje w każdym silniku nie zawierającym uszlachetniacza metalu.
W silniku, skrzyni biegów i innych podzespołach samochodu taki środek ma ogromną rolę do spełnienia, ponieważ elementów trących poddanym obciążeniom, pracujących początkowo w niskiej, a później w wysokiej temperaturze, jest bardzo wiele.
W rajdach największe problemy sprawia utrzymanie sprawności turbosprężarki (obroty rzędu 100'000/min).
MOTOR-LIFE stosowany w najtrudniejszych warunkach rajdowych, przy ekstremalnych obciążeniach, sprawia, że praca turbiny jest niezawodna.
Doskonałe efekty uzyskuje się dolewając MOTOR-LIFE także w innych podzespołach, w których występuje tarcie i temperatura, takich jak:skrzynia biegów, tylny i przedni dyferencjał, wspomaganie układu kierowniczego oraz klimatyzacja.
MOTOR-LIFE nie zmienia plastycznych właściwości metalu, można więc metal poddawać dalszej obróbce.
MOTOR-LIFE wstrzyknięty pod osłonę gumową tłoczka hamulcowego zapobiega jego blokowaniu i korozji.
MOTOR-LIFE zmniejszając tarcie, zwiększa żywotność części, zmniejsza zużycie paliwa i zwiększa moc silnika.
MOTOR-LIFE to dynamika i oszczędność.
Zobacz także