Opis produktu
Mobil 1 Racing 2T to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej przeznaczony do smarowania silników dwusuwowych spełniający lub przekraczający wymogi producentów nowoczesnych motocykli, skuterów śnieżnych, oraz pił łańcuchowych, pracujących na mieszankach ubogich oraz w innych, podobnych aplikacjach. Zastosowana nowoczesna technologia umożliwia szybkie mieszanie oleju z paliwem.
Zastosowanie
Mobil 1 Racing 2T jest zalecany do smarowania nawet najbardziej obciążonych dwusuwowych silników, znajdujących zastosowanie w nowoczesnych motocyklach, skuterach śnieżnych, oraz piłach łańcuchowych pracujących na mieszankach ubogich. Doskonale nadaje się do stosowania wszędzie tam, gdzie zalecane jest stosowanie środków smarnych spełniających wymagania specyfikacji: API TC lub JASO FD. Produkt ten przyczynia się do bezawaryjnej eksploatacji urządzenia nawet w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Zalety
Mobil 1 Racing 2T zawiera najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe oraz specjalnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających, ułatwiających utrzymanie czystości tłoka oraz okolic zaworów wylotowych co zapewnia doskonałą ochronę przeciwzużyciową i wyjątkowe smarowanie w wysokich temperaturach, a także praktycznie eliminuje zjawisko dymienia spalin. Produkt ten został opracowany z myślą o optymalnej efektywności smarowania nawet w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych. Główne jego właściwości i wynikające korzyści to:
- wysoki poziom ochrony przeciwzużyciowej oraz skuteczna ochrona przed zjawiskami rdzy i korozji,
- wyjątkowo dobre własności smarne,
- doskonała stabilność termiczna i wysoka odporność na utlenianie,
- eliminuje możliwość wystąpienie zjawiska samozapłonu,
- zmniejszenie zadymienia spalin gazów wydechowych,
Mobil 1 Racing 2T spełnia wymagania poniższych specyfikacji:
- API - TC,
- ISO - E-GC, E-GD,
- JASO - FC, FD,
- SAE - Klasa 1, Klasa 2.
Typowa charakterystyka fizykochemiczna:
- Lepkość kin. (ASTM D445),
- [cSt] w 40ºC - 83,
- [cSt] w 100ºC - 12.7,
- Pozostałość po spopieleniu, [wt%] (ASTM D874) - 0.15,
- Temp. płynięcia, [ºC] (ASTM D97) - -42,
- Temp. zapłonu, [ºC] (ASTM D92) - 100,
- Ciężar właściwy w 15.6ºC [g/ml] (ASTM D4052) - 0.884.